maandag 3 maart 2008

Bram

Dit is onze luie hond Bram. Hij weigert pertinent elke wandeling. Als hij nog maar een vermoeden heeft dat hij mee moet, kruipt hij onder de tafel. Liever lui dan moe. Daarom hebben wij een hondenkar gekocht om onze dagelijkse zes kilometerwandeling te kunnen doen met Bram in de kar. Vroeger werd een hond voor een kar gespannen ... nu zit hij erin. Et alors ?
Iedereen verklaart ons gek, maar dat deert ons geenzins.
Soms komen voorbijgangers eens naar ons nieuw 'kleinkind' kijken en zij krijgen dan een stevige blaf terug. Verbazing alom.

Ik heb deze foto gemaakt met mijn nieuw lensje. Het oog is scherp, maar het neusje is niet zo goed.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als amateur-fotograaf kan ik alleen maar beamen dat het jammer is dat het neusje niet zo scherp is. Bram verdient het duidelijk dat z'n neus ook scherp in beeld komt! (neemt niet weg dat ik van onze poes Lucca ook dergelijke neus-onscherpe foto's in m'n archieven heb.

En als homo ludens geef ik hem groot gelijk dat hij zich laat rijden.


freddy

Aquarel zei

Ik weet het freddy.
Maar als je in zijn oog kijkt zie je de reflectie van zijn baasjes.
En zo'n foto nemen is verdomd moeilijk! ;))